Linköping.

Igår gick jag 30 min tidigare från jobbet. Så vi åkte halv 2 till Linköping. Emil och jag för barnen fick vara i horn och även sova där. Vi hade en lista på Ikea som skulle inhandlas. Bland annat bättre förvaring till återvinningen. Lampor och lite nytt till köket som vi ville byta ut. Sen blev det ju endel till barnen såklart. Så de blir nog glada när de kommer hem. Vi åt buffé på ikanohuset. 
 
Vi hade lånat en kompis skåpbil. Så vår tv jakt började. Vi hade lite knappt om tid för fler affärer stängde 17. Vi blev tillslut tvungna att köpa två på sista affären som vi kollade på för den stängde 18. Vi var ute efter en 55tum. Men kom hem med en 65tum! Så nu ser vi bilden. Haha. Den andra två ska upp så småningom till övervåningen. 
 
Vi sov till halv 9. Länge för oss! Så har vi ätit god frukost framför nyhetsmorgon. Vi ska passa på att fixa lite hemma. Sen börjar jag jobba kl 13 och Emil har match och sen åker familjen hem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0