:)

Inte hunnit eller ens orkat skriva på ett tag! så får skriva av mig lite nu. sitter i skolan och väntar på att carro mm ska komma tbx från deras dans. Hade historia och det är som vanligt, gå dit skriva upp sig och gå igen. Men måste börja med uppgiften...ska tydligen va klar snart! Inte sugen på att gå i skolan längre, har eng prov imorgon och är inte berädd ett dugg...tyvärr suger på det. Sen måste jagf läsa lite i boken...inte klar än och det ska va redovisning imorgon...aja har iaf tröttnat på skolan en hel del nu dock. inte det bästa kanske!

längtar efter sofa dagar i sommar, sitta på 48 ta en fika eller ligga och sola hela dagarna, va i västervik och umgås ja allt mysigt! men snart så kommer sommaren och ingen är nog gladare än mig:O Igår red jag lite på sita det gick bra, vill bli ett proffs men lär nog ta ett tag. hehe.

va i västervik för ett tag sen med per. emelie, ida, köket och grävling. Det va jätte trevligt. Per, köket och jag gästtränade i västervik, snygg övning de hade där. haha! sen efter maten hämtade vi upp flickorna<3 och vi drog t köket, spela fifa och åt pizza. men jag va sur och trött så la mig och sov ett tag efter filmen! hej vad onödiga saker jag skriver.

helgen va bra, massa fotboll och jag börjar gilla det mer och mer. förvånad över mig själv ibland. Men fick träffa sötis sylvia som det alltid är lika kul att umgås med! vi prata som vanligt om allt och inget. Blev grillning på lördagen med mys hos robin. Emil är snällast i världen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0