.

Idag åkte jag in till skolan och städade ut heeeeela mitt skåp. tog lite tid men tur att mamma va med. sen va vi och köpte underkläder, linnen och mjukis byxor eftersom jag bara kan ha det. ska köpa lite mamma jeans snart. körde med körskolan idag med. gic bra å det känns skönt att vi hoppar torsdags lektionen. så sk ain någon dag i veckan å boka halka, uppkörning å fler lektioner som man skulle ha som test osv.

anton ville cykla så vi tog oss en liten tur förut idag. snart närmar sig min födelsedag med stormsteg. tänka sig snart är man redan 18. vill inte att livet ska gå så snabbt...:O den 9sep är det begravning för ketty..sorgligt..första begravningen jag är på.

I helgen va jag hos anna k på fre, bara en liten stund för va trött senare mot kvällen^^men det va super trevligt verkligen!:) å i lördags så va jag barnvakt för wiggo..vi gick ner till stan å köpte mat sen kom anna k å jonas på besök en halv timme timme o pratade lite. resten av tiden myste vi vid soffan. men nu har mor bakat nybakat bröd. så ska upp å äta lite:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0