hemma från kreta.

Jag måste säga att det var jätte kul att flyga till kreta! första gången jag satt på ett flygplan och det kändes super kul:) Hotellet var underbart och verkligen super fint! Och maten..ja maten va GOD. Helheten va super bra. sen såklart fanns det saker man störde sig på..men vi har bivit sååååå annorlunda och växer ifrån varandra. vissa har svårt att va vän med en gravid. Och andra klarar det utmärkt. liksom jag är fort´farande jag. Men men. orkar inte bry mig längre! alla är vi olika. själva resan var ju bra och sällskapen var bra med vissa stunder som va betydligt mindre bra.

men kreta gav mig massa upplevelser och det var varmt, skönt och jätte härligt! Bara för man är gravid blir man inte 10år äldre...visst har inte festlusten eller strula runt med massa killar suget längre. men det är för mitt lilla hjärta ska få det så bra som möjligt. är visst svårt att förstå det.. men jag kommer bära med mig allt br aoch underbart från resan. bada mitt ute i medelhavet från båten va underbart!

Nu är man hemma igen. har körlektion på måndag, ska till sjukgymnasten och beställa tid på tisdag,och ska till MVC på fre och förhoppningsvis få tid till ultraljud!<3 men mella de små ärendena har jag inget..skolan hopppar jag nog. ska prata med rektorn å bestämma exakt hur jag ská göra. Hoppas jag och Felicia träffas i veckan, saknat henne! Jag ska nog till anna karlsson på fre kväll en liten stund, hon fyller år och har inflyttningsfest.

annars blir det nog att ta det skapligt lungt. min lilla mage har växt lite! är i 4 mån imorgon...hej vad tiden går. söndagen den 16 kände jag min ängel röra på sig pytte pytte svagt å lite. åhh går inte att förklara lyckan!<33333333333333

Kommentarer
Postat av: Felicia

åh jag bara ryser när du pratar om bebben :) och det hörs på dig att du kommer bli den bästa mamman. du tog med kameran till kreta va? i så fall vill jag se massa bilder :) och jag hoppas vi kan ses någon dag i veckan så du kan få berätta alltihop! oj 4 månaden redan :O :D va skoj! det är bara att höra av dig när du vill ses! jag har alltid tid för dig gumman.

2009-08-23 @ 16:06:53
URL: http://yellowclouds.blogspot.com
Postat av: Sylvia

Skönt att höra att du haft det bra:) får ta och ses snart nu när du kommit hem igen! Dessutom vill jag känna sparkarna;D <3

2009-08-25 @ 12:30:01
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0