hemma igen.

Nu har vi varit i Ullared och handlat. Fick tag i nya underkläder och ett par mamma byxor att ha senare. men is tort sett köpte jag endast saker till mitt hjärta. allt från baby olja och salvor till olika stora nappflaskor i olika former, nappar,haklapp och ja massa annat nödvändigt. fick även tag i en bok som man fyller i framsteg under barnets första år. mycket nöjd över köpen!

dagen efter åkte vi till high chaparral. Det var faktiskt jätte skoj. Vi åkte tåget som blir överfallet. hahah hela tiden va alla på mig och skrämde mig. blev så rädd en gång när en gubbe tittade in genom fönstret å skrämde mig, så tappade mitt godis! hahah. sen såg vi massa föreställningar och åkte båt mm. det var en bra och trevlig dag.

borta bra men hemma bäst. va skönt att komma hem. ätit lunch och ska ta det lungt idag och bara slappa. Imorgon bär det av till körskolan, senare pizza med felicia. Och filmkväll:)

tror morfar kanske kommer sen. ketty är jätte dålig och ligger på ett hem. sjukhuset kunde inte göra mer för henne             :(   fy..hoppas jag hinner träffa henne en sista gång bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0