klockan går.

Jag sitter hemma hos camilla och väntar på att klodckan sk abli halv 12, då ska jag träffa felicia på körskolan. Första körlektionen idag. snacka om att jag är nervös!!!!!!!!!!!! mår illa..å fy...

Igår tog jag hand om Wiggo och Simon. Vi hade det super trevligt. gick en sväng till mormor och fikade. Länge sen! Vi blev bjudna till kusin maria på fika. mycket trevligt måste jag säga. linda occh marias dotter julia var där. så stor hon har blivit! Wiggo och julia lekte lite. Sen så gick vi hem och fikade för tjedje gången! skäms;) blev att spela mario och äta chips senare. camilla kom hem och vi nattade wiggo, som alltid vill va vaken när jag är där.
Vi satt och pratade minst en timme ute bara hon och jag. Glad över att jag har henne! när roger kom hem gjorde vi varm amackor som va klara lite innan ett på natten. heheh.

har inte hunnit blogga, men har haft det jätte bra. umgås massa med felicia, vilket känns jätte kul. om fler vore som du! Tror hon är den ända vän som ser mig som vanligt. inte den gravida kvinnan, vilket känns skönt. kan koppla av på ett heelt annat sätt. uppskattar grymt mycket att vi tagit upp kontakten igen. hoppas inget förstör det.

varit hos emil i helgen. tycker om att va med honom. äntligen klappar han min mage. vi har inte gjort något speciellt. kollade på hans lag när det va match mot vimmerby. Emil va avstängd så de förlorade grymt mycket. En var skadad och som sagt en dålig match. på lördagen va vi bjudna hos lotta, va tacos och super gott. robins syster madde va super trevlig, och sonen casper söt! störde mig massa på robins tjej ida..men behöver inte säga varför^^.

I söndags kom emils stora syrra Emelie hem. alltid kul att träffa henne! vi åt middag för magnus som fyllde 49 igår. tacokyckling, bland min favo mat. senare följde emil med mig hem och vi sov hos mig. fy...kommer inte träffa han nu något mer denna vecka..hans träning varje dag..sen på tors kväll drar jag.. å borta en vecka så blir över 2 veckor utan honom!!:(

nu är det dax att åka ner till felicia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0