:P

Idag cyklade jag till Björkhyddan för att möta felicia och plocka ägg, tycker det är roligt och trevligt! Men måste skälla på mig själv..min kondis är ju inte super: men flåsade inte lika mycket idag som i måndags.

Körlektionen gick ganska bra. försökte lyda Felicias råd att inte se honom som snygg. det hjälpte efter ett tag när det värsta hade släppt och jag vågade köra bil. Klarade c fasen med. fy fan måste börja läsa boken och kunna frågorna mer utan bokens hjälp...å massa faser kvar. men hoppas jag o felicia bestämmer en dag varje vecka om vi sitter där.

Idag är mamma och jobbar, glad över att hon fått ett jobb!:) även pappa jobbar så är hemma hos barnen. soffan å lina stack nyss till stallet. de ska måla på sadelkammaren. måste städa Harties bur idag eller imorgon. så hon har de rent när jag åker iväg.

börjar bli nervös!!!!!!! aldig flygit aldrig varit i ett varmare land..hoppas jag orkar med värmen! å att hjärtat i magen inte far illa. min störta rädsla att mista dig..men jag tror nog du har det bra i min lilla mage, även i kreta. ska bli kul å komma bort en vecka. men kommer va lite tomt på ett sätt. det är så dyrt å ringa å messa där så man lär ju v alite isolerad.
Kommer sakna emil som faaan...men är van att inte träffas på några veckor. han har ju rest, festivalen å hans festival. så det ska nog gå bra. om han inte festar för mycket vill säga..

kommer sakna familjen, mest mamma. vill inte lämna henne själv med alla tankar som hon har nu. men de andra saknar jag med. men vi ses ju snart igen!!:)<3  sen kommer det va tråkigt att inte kunna träffa Felicia, vi har träffats så mycket nu den sista tiden så det kommer bli tomt. men som sagt är ju bara en vecka som tur är.

Kommentarer
Postat av: Felicia

vad gullig du är! du kommer ha jätte skoj där det är jag säker på, och det är du värd! ta hand om din bebbe :) så hittar vi på nått skoj när du kommer hem :)

2009-08-12 @ 16:17:09
URL: http://yellowclouds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0