blött..

Nu håller snön på att smälta bort får vi hoppas! Blött och äckligt är det iaf ute. Hängde med Sofi atill vimmerby idag. Hon skulle ta hål i näsan, men den som gör sånt var inte där fören senare. Så det blir förhoppningsvis en annan dag i veckan. Så vi gick och åt iat, kollade i affärer och jag hittade lite på rean. Men ska spara på mitt handlande till veckan. Emil och jag ska till Linköpning och handla byrå mm till lägenheten ändå. Så hoppas jag hittar några snygga stövlar!

Tog en tur till Hultsfred när lilla syster ändå skulle klippa sig. Så hängde med soffy och köpte hårfärg. Resten av dagen spenderas nog med packande. Ska fixa naglarna med, fick lite fina nagelstenar o sånt kul i julklapp.

Lilla pyret i magen är stor nu..skatten rör på sig jätte mycket, och man kan se på magen att den putar ut åt ena hållet, och andra när H*n flyttar på sig. Rätt som de är sticker en rumpa ut. Mysigt värre<3 vecka 34+1 dag så nu går det undan..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0