Julafton.

God jul! Dagen har bara börjat men den är redan bra. Igår åt vi som sagt julmat hos Lotta och Pelle. Mycket gott o trevligt. Fick massa julklappar av emils föräldrar, även syskon, farmor o farfar. Mycket nöjd över klapparna, tackar för det! Längtar efter jag utnyttjar mitt presentkort på fotvård. Känns som mina trötta fötter behöver det!

Vaknade upp hemma hos mig med älskling vid min sida. Vi bytte klappar idag. Sjukt mycket tack! <3 Fick en Armani parfym, klocka, mössa som jag verkligen behöver nu! Och ett presentkort på Gina så jag kan köpa mig fina kläder sen. Han är bäst<3 Super nöjd redan nu och dagen har bara börjat.

Redan varit hos moster och ätit gröt med släkten på mammas sida. var trevligt. Länge sen man träffade kusin Henrik. Nu väntar jag på Kalles jul och att mina älsdre systrar ska sluta jobba så vi kan äta mat ihop och dela ut julklappar. Senare i helgen ska vi äta middag hos Emils familj, och tydligen öppna ännu fler paket;P

Tänker jätte mycket på dig Sylvia, ser fram emot April<3

Annars så önskar jaga lla en riktigt bra jul! Med massa snö..



Kommentarer
Postat av: Sylvia

aa, later supermysigt!

langtar tills jag kommer hem och vi kan ta igen allt vi missat. och jag tackar somsagt mer an garna ja till gudmor, och Seb tackar utan tveka ja till gudfar ocksa! <3

2009-12-30 @ 15:39:21
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0