Mjuk pepparkaka.

Nyss gjort mjuk pepparkaka, super gott! Nu borde allt julstök vara någorlunda klart. Knäck, ischoklad, lussekatter, pepparkakor, och ett annat julgodis borde ändå räcka som julgodis. Man kommer gå upp säkert 10kg under julen med all mat och sånt man stoppar i sig. Men det är nog värt det ändå, hör lite till julen att äta gott.

Längtar massa till julafton! Känner mig som ett litet barn som väntar spänt på klapparna. men det är ju skoj! Men värst är det om man köpt fel saker. men hoppas inte på det. Ska till sötnos o fira lite imorgon. Middag hos hans föräldras vänner. Måste kolla om jag hittar nått jag kan ha på mig! Håller på att lägga ner mina saker/kläder i kartonger så får se om man finner nått i röran.


Kommentarer
Postat av: Sylvia

aaa, gud vad gott! har inget av det dar har.

Idag lyckades vi dock hitta lite risgryn, sa att vi atminstone kan gora grot!

2009-12-23 @ 14:43:11
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: frida

åh vad synd! hahah ja gröten hör ju faktiskt oxå till!

2009-12-24 @ 10:03:38
URL: http://hartieparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0