Snart jul!

Dagen börjar bra med pussar o kramar från världens bästa. Sen när jag väntar på horn bussen ute i kylan så är den försenad..det kommer förbi en bil med gamla klasskompisar o frågar om nån av oss ska vidare. Jag skulle hem så fick hoppa med i bilen. Blev en gratis tur till vimmerby. Bakade knäck och ischoklad med små syskonen i fredags. Gott!  

Sen åkte jag till sötnos i lördags och bara tagit de lugnt. Vi har nyligen fyllt i ett häfte om hur vi vill ha våran förlossning. Nu känns det verkligen nära! Snart blir det flytt in till vimmerby, soffan är vald nu med. Blir nog super mysigt att få bo med mina älsklingar!<3 Förra året på alla hjärtans dag fick jag vackra blommor i ett blombud av min älskling. I år samma dag har vi troligtvis fått våran skatt, annars sätts förlossningen igång senast runt alla hjärtans dag. Sjukt vad livet kan ändras väldigt fort, och man är så oventandes en tid innan det ändras. Men hur eller hur kommer denna alla hjärtans dag vara den bästa! Fullt av kärlek till det som betyder mest.

Om bara några dagar är det jul! Hoppas man lyckats köpa några bra paket iaf. Julstämingen börjar komma krypandes, och det är mysigt! Men godast av allt är knäcken framför kalles jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0