snö snö snö...

Om man var orolig över snön till jul..ja då kan man ju slappna av. Hur mycket snö som helst ute..fattar inte länge sen jag såg så här mycket snö! Och jag är inte direkt glad över det. Längtar mer o mer till sommaren. Men visst försvinner snön efter jul. Men jag tror tyvärr inte att det gör det. Vi mår nog förbereda oss på flera flera långa veckor med denna snö. Tog på mig vinterkläderna och pulsade ut i snön, kunde inte gå längre än 10 min. Min foglossning plågar mig mer än någonsin. Känns som vikten rasar uppåt, eftersom jag inte klarar av att röra på mig i den mån jag borde. Men det problemet får jag ta tag i senare. När jag kan gå utan att det plågar mig!

Det finaste jag har är du<3 Längtar så mycket efter min skatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0