städat.

Igår kom älsling till mig, Sebbe och han satt och tränade på någon låt de kommit på. Hehe de verkade nöjda så det var nog bra:P Sen så passade jag på att åka in till tjejerna, jessie, ajdi, towe, michaela och Emmie som var år o dar sen jag såg sist! Senare såg hela familjen på en film som Emil hade med. Rolig!

Idag har vi varit på Mvc, våran älskling är redan fixerad och ligger med huvudet neråt! Senare blev det flytt av möbler, så både soffan o fotöljerna, sängen, köksbord och min lilla byrå kom in. Vi satte in alla saker i kökskåpen och hängde upp gardiner. Börjar se ut som ett hem nu:) Så blir sista turen till Ikea på måndag och köpa restrerande som fattas bra. Snart bara en månad kvar för besselutten i magen<3

Imorgon blir det tjej middag hos jessie:) Sen så drar jag antagligen hem på kvällen, eftersom jag tackat nej till å va med på fest. Är lite som en förtids pensionär som inte orkar allt just nu, när lillen ligger i magen. Gudföräldrarna har tackat ja till sina erbjudanden!:) så Sebbe och Sylvia ska vara gudföräldrar:) Vilket passar bra eftersom de både var en av de första som fick veta och att barnet antagligen gillar sylvia:D Busen slutade sparka när någon annan ville känna sparkarna;P

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka bra val till gudföräldrar!! :)

Passar kanonbra. :)



Sköt om dig!

Kramar

2010-01-03 @ 21:59:55
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

härligt :)

vilken vecka är du i nu? :)

2010-01-08 @ 12:27:15
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja jag gillade valet av gudföräldrar jätte mycket! Känns som de två passar perfekt för uppdraget. Sköt om dig med Linda! kramar

Till anna: på söndag är jag i vecka 36..så snart är det dax. Vilken vecka är du i?

2010-01-08 @ 15:09:38
URL: http://hartieparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0