<3

Kan inte fatta att jag har ett eget litet liv i magen. känns fantastiskt! redan tre månader och allt. men jag kommer först det betydligt mer när jag fått bebismagen, längtar så mycket efter den! men mest av allt längtar jag efter att få krama om mitt lilla hjärta, känna dess små fötter och lukt. det kommer bli så mysigt!

jag kommer fixa det utan dig det vet jag. jag är stark nog till det. min vilja till att ge detta barn det bästa är stark. kommer gå genom berg om det så behövs! men älskar dig. sjukt första gången jag säger det. tycker verkligen så mycket om dig..dina armar som håller om mig, dina pussar. din hand som håller i min. När vi ska sova och du lägger din arm så jag får sova på den, hör ditt hjärta slå och känner din värme. somnar så tryggt. tror inte du förstår hur viktig du är för mig. vi har så svårt att nå de djupaste tankarna. men jag vet att du vet att jag tycker om dig. hoppas så otroligt mycket att det håller i sig. att det är du och jag. och vår ängel.

men eftersom du hade så mycket andra planer om livet så får vi se hur det blir. jag ger upp allt jag vill för att få detta att funka. men som sagt barn är inget hinder. ska ta tag i mina drömmar när mitt hjärta blivit äldre!:) och jag hoppas du kommer va en lika bra förebild som jag vill va´! och jag hoppas det är du och jag. känns bra nu iaf. men jag har lärt mig att inte ta saker förgivet. det blir ändå aldrig som man tänkt sig. man får alltid göra det bästa av situationen så blir det bra tillslut ,på ett eller annat sätt.   jag gör felet att ha en nästan hemlig blogg. borde visa den för dig. men vågar inte. vågar inte visa mig sårbar. jag visar mig stark så att du orkar. men ibland brister det och det vet du med. och då är jag glad över att du tröstar. men gråter endast om vetskapen att du kanske lämnar mig. inget annat! men det vet inte du..

Kommentarer
Postat av: Felicia

visa den för honom gumman. han kanske behöver se o veta det du skriver!

jag tycker inte du visar dig sårbar. bara enormt mkt kärlek.

2009-07-30 @ 13:42:02
URL: http://yellowclouds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0