...

Jag kan väl säga att magonten var något heeeeeeeeeeeeeelt annat än jag trott och tänkt... Jag fick en STOR STOR chock när jag fick veta den verkliga orsaken, och fick jag en stor chock fick Emil en gigantisk mega stor chock...men som sagt måste börja försöka vänja mig med tanken, tänker man efter blir det nog alldeles jätte mysigt tillslut. men man kunde ha väntat ett par år, men är man emot så är man. så jag får ta smällen och hoppas på att jag inte blir ensam bara..

Annars så har vi ordnat upp saker angående detta både igår och måndags. förra veckan spenderades med emil och vi har pratat pratat och ja pratat. Men jag tog även mitt första dopp i Måndags! (Stolt) blivit en badkruka tyvärr! Idag måste jag köpa andra kläder..ett behov av vissa käder. mamma och jag har köpt endel men behövs mer. nyss köpt en bikini för ca typ 2månader sen. alldelse ny och oanvänd. men nej kan inte ha den längre så måste köpa yttligare en ny. något onödigt, svar ja! så Ida hjälper mig med detta<3

Helgen ska spenderas med barnvakt både senare på fredagen och hela lördagen, mina två bröder och min systers lilla wiggo. min kusin ska döpa sin dotter och känner mig inte sugen på att joina. hellre barnvakt!:O men hela helgen blir inte dåligt:) på fredag ska jag träffa en speciell person och det ska bli jätte kul! :) och på söndag hoppas jag få lite tid över för anna k. var ett bra tag sen.

annars så blir det jobb på måndag för hultan, tors kväll å lördag morgon (TIDIGT) inte lika sugen på festivalen dock. blir inte desamma nu. men säger inte att det är sämre. men som sagt det där suget är borta. kommer antagligen till och med skippa att sova där. förra året bodde jag hela veckan å hade toppen kul. nu ska jag ha kul på mitt sätt, men ett annat bara.

borde äta frukost, hm jätte hungrig hela tiden och kan knappt sova längre. hoppas det löster sig med det snart. nu har jag babblat så nu drar jag. knappt nån som vet om min blogg ändå;) 1-2st max. men bara skönt å skriva av sig.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0