Håller med.

Läste nyss Felicias blogg och håller med i varje ord! Man blir dömd bara för om man skulle vara en ung mamma. men fan livet förstörs inte!! Det ändras bara, visst du är inte i fokus längre. men vad gör det när du kan se ditt barns kärleksfulla blick?!  Annars så träffade jag Felicia i fredags, jag inser hur mycket jag saknar henne och så mycket vi haft gemensamt. Det känns kul att vi träffas och pratar igen :)

Restrerande helg bersår av barnvakt. Det va mysigt igår med syskonen. Vi kollade på en film som handlade om råttor och möss, till det blev vi mätrta på godis och varma mackor.  Idag är det lördag och min kusins dotter ska döpas. David och Wiggo är hemma hos mig, sen skulle linas kompis julia med va hos mig. Lina är på dop och hennes föräldrar skulle någon stans. Det blir att äta varma bullar och varma mackor idag igen, det är så gott;)

ska ringa anna k sen när jag fått teckning, åskan har slagit ut nätet.. blir kanske att träffa henne på söndag. sen tror jag att jag skulle möta emil hemma hos toye en liten stund.

Jag har börjat tänka om på mitt liv och är helt inne och redo nu! Hoppas verkligen du med blir det, för behöver dig. Du betyder så mycket för mig nu och vill inte mista din axel att luta mig mot. det är bara den som är viktig i detta läge. men väljer du ett liv utan den kärlek jag kan erbjuda, bara för jag inte kan ta slut på andras liv. så är det upp till dig. men önskar och hoppas av heeeeela mitt hjärta att vi får dela denna upplevelse tillsammans. Även om det inte var planerat. Mitt liv ändras också, inte bara ditt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0