oooch

Jag måste ta tag i det jäkla körkortet! fyfan vad segt men hej frida du mååååååste!! Så idag ska jag åka in och sitta vid datorn, om det finns plats. tydligen dåligt om det på¨sommaren! och om jag minns min kod. men hur eller hur gör ida mig sällskap så blir att sitta ett tag hoppas jag.

Efter det ska jag ringa min kära syster yster  camilla och förhoppningsvis skulle hon va hemma hela dagen:) imorgon drar jag och soffan till kalmar tror vi, ska bli kul!:) men fy vad trött jag är och jag som måste gå och smika mig innan bussen går vid 11.

nästa helg är det tre månader, shit vad tiden går fort!:O men det är skoj. i sep ska jag börja leta efter eget boende ska bli jobbigt vill inte lämna mamma..tänk hennes goda mat, hon som tvättar och städar och passar upp på mig..det där lär fel. men måste säga att man har det bekvämt hemma. kunna på massage av pappa när som, baka med syskonen eller bara ha någon som stör en när man vill va själv. kommer sakna allt de där jätte mycket! även höra tjaffsen mellan syskonen om sista godis biten, osv. det kommer bli...ja ensamt och tyst. jag önskar jag kan ta med tusse och att han trivs. men känns inte som han kommer trivas jätte bra i statsmiljö. men det löser sig!

Kommentarer
Postat av: felicia

jag tror inte du kommer va ensam så mkt faktiskt :P gissar på att dina syskon och vänner kommer att spendera stor tid hos dig! och din mamma kommer nog inte sluta passa upp på dig, hon är ju så gullig! :) det kommer bli jätte bra tror jag

2009-07-20 @ 16:49:22
URL: http://yellowclouds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0