regn...igår!

Igår jobbade jag på festivalen. snacka om segt! stod upp mellan 5-11, och löste ut biljetter. fy vad segt..kolla vilken biljett å sätta på det armbandet. de flesta va ju sura å trötta över regnet, s inte jätte trevligt heller. men jag överlevde och har 2 pass kvar. nästa år ska jag fan köpa biljett!! Idag är det iaf inte regn.

ska in till stan och träffa anna K idag, äntligen blir det av! sen vet jag inte vad som händer innan jag ska ta bussen. ta det lite lugnt kanske bara. Inte så pepp på festival, men lär nog bli! ska bli kul å träffa micke å hans vänner igen om jag hittar dom, och kanske stöter på andra roliga människor:)

Annars så känner jag mig känsligast i världen, en enda tanke eller komentar kan få mig att tjuta:O eller skratta för den delen. hej alla hormoner just nu.. men mest är oro..tänk om man blir ensam? tjock så han hittar en smal snygg tjej ist. och kompisarna tröttnar på att jag är ganska upptagen..ja men ska inte tänka sånt..jag längtar iaf efter dig! du ska få all min kärlek och lite till! Du kommer va mitt andra hjärta<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skoj att du börjat blogga lite mer!

bli inte påverkad utav vad alla andra säger till dig! vadå tjock? kom igen ;) du bär ju på hans hjärta oxå juh! då kan vell ingen slimmad äcklig brud betyda mer? jag kommer alltid finnas här för dig iaf!

2009-07-07 @ 13:07:42
Postat av: Anonym

från felicia asså :P haha

2009-07-07 @ 13:11:27
Postat av: Frida

tack så mycket!! kul att jag vet någon som läser min blogtg. läser din med! men vetinte hur man fixar så man kan kommentera. ja jag vet! jag gör ju det..bara få honom att inse det som är svårt! tack för du finns för mig<3 du vet att du alltiid får höra av dig om det är något!

2009-07-08 @ 10:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0