Bak!

Jag kom hem tidigt idag från hultsfred. Det va trevligt igår, vi åt oss tjocka på massa godis! men hur eller hur mycket prat och lite film gjorde fredagen bra. Idag när jag kom hem ville min kära bror anton baka, så vi gjorde rispuffar ( hans favorit godis) och sedan dajmglass. mycket gott. David är lite mer intresserad av att slicka bunkarna. Min lilla systerson simon kommer om en stund, ska fråga om han vill va med och baka marängkakaor. När man väl börjat kan man lika gärna fortsätta! Senare ska jag sänga ihop lite mat. Gött ska det bli.

Meningen att pollarna ska komma hem till oss idag, men verkar inte bli så dock. får hoppas på att det blir av imorgon istället! Längtar jätte mycket, de är så mysiga. Hästarna luktar så gott, älskara att luta huvudet mot de små sötis sakerna. kommer bli kul i sommar att rida och va i stallet.

Idag åker herr mys iväg till varmare ställen, glad för hans skull! men mindre glad för kommer få sakna honom. Inte lika kul dock. skulle gärna åka iväg från det här tråkiga vädret, det gör en deprimerad, när det verkar bli vår kommer ännu mer snö! förstår inte jag vill ha sommar och sol! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0