Barnvakt

Igår var jag barnvakt till lilla Vimse, helt sjukt vad tiden går fort. Han fyllde nyligen två känns det som, men var flera månader sen. Han förstår i princip allt och kan prata jätte bra! En liten mini människa. Vi åt middag och sen var det dax för hans favorit glass( piggelin). Efter lite tv mys så hittade jag på godnatt sagor tills han soma. Måste varit ganska tråkigt för han somnade efter ett tag;D

idag har jag tagit kort för körkortet som jag ska skicka iväg. kom nyss på att jag hade glömt det. Sen åkte jag och hämtade Simon och Wiggo. De jobbar så är barnvakt idag/kväll. Vi har ätit glass med massa strössel. Tro mig tror det fanns 10 olika att välja på:P mycket uppskattat! Nu hade jag tänkt mig byta om till pyamas på lilla Wiggo. Och mysa framför någon film med barnen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0