Fika med syster yster

Åkte in till stan idag och träffade Camilla. Vi satte oss på Epok och fikade där vi blev kvar ett tag. Tog en titt i Vimmerbys alla affärer, ( man går igenom dem på en kvart) Sen så var klockan redan ett då vi åkte hem till henne. Kvart i två kom vi på att barnen ska hämtas. Så vi tog oss en tur och hämtade de små liven:) Tiden gick mycket fort idag! Trevlig syster jag har<3 Hittade en tunnika/klänning i lila och svart randigt tyg. Köpte faktiskt inga kläder i ullared så unnade mig den. 

Idag fyller även Felicia 18år så säger massa GRATTIS till dig!:) Blir att träffa henne imorgon en stund på kvällen:)
Annars så ska nog mor och jag ta det lungt imorgon och vila och prata. Innan barnen kommer hem.

Men nu ska jag nog ta mig en glass tillsammans med bror David. Och se om det finns nått på tv! Hoppas jag får ha tvn när ullared är, missade sist och skulle va kul o se det omtalande Ullared. Det märker vi;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0