God morgon.

Idag vaknade jag i vanlig ordning ganska tidigt, mamma hade skickat ett flertal sms om att jag måste släppa ut hästarna. Hon hade råkat glömma det. Sagt och gjort åt jag frukost och tog med Vovven bort till stallet. Om ett tag ska jag till Hultsfred och tanka och hämta ut ett paket, något mamma beställt.

Igår följde jag med mamma in till stan, det blev en fika på epok med mor och Camilla. Mycket trevligt! Senare träffade jag Ida som även fyllde år! Grattis<3 Blev en trevlig fika på brödstugan. Mischa och Emma kom förbi en stund. Fick sällskap bort till Mvc, där Emil kom efter en liten stund. Lyssna på hjärtat på besselutten och kolla lite annat. Ska bli skoj o flytta in till stan, ha vännerna nära sig och lättare att kunna ses! Även korta stunder utan allt planerande.

Idag ska jag fika med Sylvia och Emma. Sen bär det av till Horn och jag hoppas det blir att umgås en hel del med Sylvia i helgen. Jag vet att jag kommer sakna henne! <3

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Kommer sakna dig också vännen! Får försöka ses någon mer gång innan jag åker.

2009-11-15 @ 17:19:41
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: Idda

HAha ja klart :D haha.

TAck så mkt :D <3

2009-11-15 @ 20:13:34
URL: http://ajdiho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0