Hemma från Ullared

Trippen blev mycket lyckad. hittade flera påsar fulla av saker när båda dagarna var avklarade. Så julklappar är i stort sett klara. Mycket skönt. Några få saker kvar och vet nog vad jag ska köpa. Och annars så har jag tid på mig ett tag till. Sen så hitta jag Nästan allt tråkigt jag skrivit på listan till lägenheten, saker man ska ha hemma i ett hem och kök. Så det känns med bra. Sen så fann jag min kärlek! En massage dyna för att sätta på en stol. Underbart, men har inte testat den än. Blev som som sagt en mycket bra och trevlig helg med Ellen, Emelie och Annelie.

Idag är det fars dag. Även det pappsen ska få är klart. Men frågan är bara när jag ska åka hem och fira honom. Är kvar i horn, emil tränar fotboll just nu. Så får bestämma mig efter halv 3 när pappsen ska bli firad. Förövrigt har det gått 27 veckor med lilla knytet i magen. Så nästa år samma tidpunkt blir det Emil som firas på fars dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0