Lars winnerbäck och Lussebak

Sjukt vad han är bra..minns festivalen i sommras när jag fick se han live med Felicia vid min sida. Var så lycklig så hade jätte nära till tårarna. Det är något med han som gör att jag slappnar av helt och hållet. Hans röst..låter nästan förälskad men han har trollbundit mig för länge sen! Men hans texter är oftast så bra. Lars Winnerbäck i mitt hjärta! Timglas<3

Jag har bakat Lussekatter idag på morgonen, bror fyller år den 13 Dec så han vill ha Lussekatter på sin dag. Så blev ett bak som hamnade i frysen. Mumsigt. Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Ska till min sötnos sen <3 Igår hade jag en mysig hemma kväll med småsyskonen, lite fredagsmys med idol och godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0