Mätt som en plätt^^

Nyligen gjort massa mat till hungriga små barn, var nämligen jag som stod för matlagningen idag. Tyckte min kära mor kunde få en avbytare iallafall för en dag. Gjorde något super smarrigt som Emelie och Johan bjöd på när vi var i Norrköping.

New Moon var faktiskt väldigt bra och det ska bli spännande att se nästa film som kommer, Dock lär man få vänta ett tag på den. Men kan ju lika gärna börja längta redan nu. Helgen var bra och veckan blir ganska lugn. Ett besök på Mvc med min sötnos och sen träffa Kusin Maria i veckan med. Annars händer nog inte allt för mycket. Orkar mindre nu, börjar få lite foglossning så inte skönt att gå långt längre. Men snart får vi nycklaran till lägenheten :D

Vecka 29 + 2 dagar idag, nedräkningen börjar. Och jag är så nyfiken på det lilla livet! Bara längtar efter att jag får upp vårat barn på magen. Fortfaranade lite overkligt och svårt att verkligen fatta, jag och Emil ska bli föräldrar. Vårat lilla knyte som vi ska få uppleva och dela saker med resten av livet. Första stegen, orden första tanden. Åhh jag är lycklig och längtar obeskrivligt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0