skötbord.

Idag vaknade jag ändå ganska sent, kunde inte sova igår så låg och läste Vi föräldrar. Senare har jag både hunnit med att kopiera lite papper hos farmor och farfar och även köpa ett skötbord av Felicias syster. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ikväll ska jag nog in och träffa Anna k ett tag. För var verkligen evigheter sen!

Igår fyllde syster Anna 26 år så var på tårt kalas. Mycket trevligt! Det drar ihop sig. snart är det jul! Fattar inte hur tiden kan gå så fort när man har veckor och dagar som man räknar ner. Annars tänker man inte på tiden, men nu ja nu bara flyger den iväg!

I helgen blir det bio i Norrköping, Emil, Ellen och jag ska åka upp till deras syster Emelie. Längtat massa så tror nog filmen blir hur bra som helst och även helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0