Ullared

Nu ska jag snart sminka mig och packa i det jag behöver till ullared. Ska bli så skoj att handla och bränna pengar! Längtar massa, och ikväll hinner vi gå lite. Resten tar vi imorgon. Riktigt taggad nu. Fick 1000kr av Emils pappa som inte satt helt fel, det tackar vi för!:) Har skrivit en lista på vad man borde köpa och nu kan jag faktiskt köpa smink och lite sånt man behöver med.

Igår träffade jag Alex och Carro på 48an. Var evigheters evighet man såg de små människorna. Blev ett tag som vi satt där och pratade. Carro och jag har ju inte träffats på en evighet, blivit liute så nu när man kommit ifrån varandra. Kan va skönt att kunna fika och inte va osams iaf, nu när vi ska bo i samma stad. En vän till henne hade blivit av med fingret..På alex jobb så förstår om han var omotiverad till att jobba!:O

Måste bara tillägga att det är riktigt skönt att ha egen bil och körkort! Egen och egen men bara jag som använder bilen och får ta den när jag vill. fast pappa står för den. Låter det vara så tills jag har råd att köpa nått bättre senare! Men friheten är guld värd. Men nu måste jag verkligen sminka mig och kolla om pengarna satts in på kontot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0