bio

Igår blev det bio med Sylvia, Sebbe och Emil. Filmen var väldigt bra! Flickan som lekte med elden tror jag den hette;P Va länge sen vi gjorde något alla 4 så det va kul:) Och på söndag Fyller Fina sylvia år! Grattis till henne<3

fy börjar bli nervös..tänk om jag inte pluggat in teorin tillräckligt eller inte kan köra tillräckligt bra? eller om jag kan allt jätte bra men blir för nervös? fy dagarna närmar sig och det går fort! Linköpning med körskolan på torsdag, det är inte så nervöst. Men lär bli sen säkert, för vet inte riktigt vilka mer som åker med.

Solen är helt borta:( Det är jätte kallt överallt och jag gillar inte alls detta väder!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du får hälsa grattis till henne från mig :)

uppkörningen och teorin kommer gå jätte bra för dig! du är ju så himla duktig tjejen så du behöver inte oroa dig för nått!

2009-10-04 @ 12:24:21
URL: http://yellowclouds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0