Hjärtljud och mys med sylvia

Igår Mötte jag Sylvia inne i vimmerby, vi tog bussen till Hultsfred för att förnya hennes pass. Verkligen ingen trevlig tjej som jobbade! Resten av kvällen var vi softpotatisar och slappade mest framför tvn. Massa prat, hon är så bra hon:) Bebbelutten sparkade så Sylvia fick känna flera gånger!! När mina systrar skulle känna slutade barnet att sparka men började igen när det var Sylvias hand som låg på magen. Förövrigt var Wiggo där och han är så go. Efter en liten stunds blyghet så började han älska Sylvia. Det blev en soft och bra kväll.

Eftersom bussarna går så otroligt bra in till vimmeby så fick vi spendera lite tid på Epok, men det är ju alltid trevligt! När klockan blev ett mötte jag min sötnos på MVC. Vi fick höra hjärtljuden på den lilla! De slår otroligt snabbt, helt underbart att höra att den verkar må bra där inne:) <3

Förövrigt så händer nog inte så mycket ikväll. Ganska trött och har ont i huvudet. Så blir nog lite lugn Tv kväll med familjen. Ska baka tårtor med. För kära mamma fyller 53år imorgon. grattis!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0