slö..

Ja man måste säga att man blir slö av att va hemma! Men idag kom iaf Kusin Maria och hennes dotter Julia på  besök. Blev fika och att kolla på våra bästa år. Det hör liksom till när vi ses, ser det inte så ofta annars men när vi ses är det alltid roligt. De stannade ett tag och höll mig sällskap. Sen åkte de hem. Fick gå till stallet och ge hästarna lunch hö. Gräset är ju inte lika fullt av vitaminer och mineraler som på sommaren. När ingen är hemma så får jag väl ställa upp;P 

Annars så väntar jag på att pappa ska komma hem så ska vi övningsköra lite. Va ett tag sen för va hos min sötnos i helgen.<3 Är så sjukt dåligt med lägenheter som är vettiga o lediga..fattar det inte. Börjar få stor panik och ÅNGEST över detta..men min kära mor gör sitt bästa å hon har ringt en, så vi ska åka in å prata med han imorgon. Men som vanligt va det stor efterfrågan och jag är naturligtvist inte först som vill ha den:/ men men vi får väl se vart detta leder! annars är det bara fortsätta jaga..

Ont i huvet idag och drömmer om en panodil! men på MVC ser de helst att man undviker massa som kroppen inte ska ha igentligen. För det går ut till barnets å får klara mig utan idag igen. Längtar så otroligt efter att se mitt lilla knyte, vem är det? hur ser h*n ut? Vem kommer h*n likna? Längtar efter att vi får ut knytet, att h*n läggs på min mage och jag får se in i ögonen för första gången! Åh varför ska tiden krypa fram vill va med dig nu!! Men går redan in på vecka 23 så tiden går ganska fort ändå;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0