Spik genom foten!:O

Hängde med mor in till stan en stund idag, min bror å lilla syster skulle va lite snälla. Så de städar huset. Av nån konstig anledning tar min bror bort listen på golvet, han lägger den på golvet med spikarna upp(rostiga). Visst jag såg listen men efter ett tag glömde jga bort att jag sett den, plus att nån hade flyttat den från kanten till mitten av golvet..så jag kliver rakt på! En spik går genom foten mot tån..det sprutar blod och jag får panik! Efter flera minuter som kändes som timmar får mamma stopp på blödningen. men Nu flera timmar efrer kan jag inte stödja på foten, den är så svullen och det har blivit en stor knöl under. Plus att spiken nuddade benet till tån..så kan inte röra på den längre. Mamma ringde sjukhuset å de sa att jag skulle komma in direkt å ta en stelkramp spruta, men de ändrade sig lika fort när hon fråga om det var farligt för barnet. Så hoppas jag inte år stelkramp! men ska åka in imorgon om jag inte kan gå på foten, lite jobbigt å ont att hoppa på ett ben!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Men usch vad hemskt det låter!

Har också gjort så, när jag var mindre, men då behövde jag ta stelkrampsspruta! Hoppas det löser sig för dig del :)

Hör av mig någon dag framöver, så kan vi bestämma när vi ska ses! :)<3

2009-10-17 @ 19:37:33
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0