sur..

Ja jag kan inte säga annat än att jag är rejält bitter..och det har inte blivit bättre än! Igår åkte jag in och gjorde teori testet, klarade det utan problem och det blev en lättnad. Fikade med kära mor på brödstugan och hon spenderade resten av tiden med mig till halv 2. sen var det dax för uppkörningen. Börjar med att jag fick den jag helst inte ville ha, gubben som såg sur ut. Han hälsade o glodde lite på min mage. Vi satte oss i bilen o han var tyst. Då fråga jag om vi ska göra en säkerhetskontroll. Han bara glodde och sa nej vi sk agå igenom provet först. jag kommer inte säga mer än vart du ska köra osv. och jag okej det låter bra. Sen fick jag gå runt och kolla däcken.

Vi körde iväg från alv området och kommer till första rondellen. När någon ska köra in mot alv blinkar de ju höger och man själv behöver inte vänta på att de ska köra in, eftersom de inte korsar vägbanan. Så jag rullar försiktigt fram efter att kollat sikten. Då plötsligt ändrar de sig o kör i full fart framför mig. Tjejen ser stolt ut och vinkar glatt. Kul med, eftersom jag skulle just bromsa o han påstod att jag inte lämna företräde. Fast det var just det jag gjorde eftersom jag såg att de inte skulle framför mig först.

Hur eller hur fortsätter vi och allt han säger gör jag och när vi är tillbaka säger han: du kör väldigt bra, har bra koll runt bilen och på gående mm. men hade det inte varit för bilen i rondellen så hade du fått kortet. GAAAAH hej SURAST i VÄRLDEN!!!!!!  så får snart göra om det, tack vare den vita bilen med glada tjejen.

Så åkte till Emil efteråt. Hans kramar hjälpte endel<3 så får försöka fixa det nästa vecka. Idag ska vi till Linköping när han jobbat en stund. Och imorgon sk ajag träffa Sylvia:) <3

I måndags fikade jag med Felicia på Epok, mycket trevligt!<3 Efter vattengympan gick gravid gänget ut och fikade, även det var uppskattat:)

Har visst massa att skriva av mig om..är så sur på vissa personer som tydligen känner mig?! och vet exakt hur jag lever. Stör mig så otroligt. Som att jag och Emil bara säger att vi är tsm för att det ska se bra ut med barnet?! Det var det trögaste jag hört. Jag gillar honom och är inte med han bara för att vi ska få barn! Sen att vi inte var i somras, vadfan? hur vet ni det liksom. För det var vi. Avundsjuka kallas det, eftersom dessa två har blivit lämnade av sina killar. Ena tjejen har dessutom ett barn som pappan totalt skiter i. Emil skiter inte i detta barn, och det verkar göra dig otroligt svartsjuk! Sen att det finns saker du säger om min syster, som heller inte är sant fattar jag inte!! Och för att du skiter i ditt barn totalt, festar o ligger runt ist så tänker jag aldrig aldrig göra så! Vi är olika och jag kommer ge allt till barnet och Emil. Det stör väl dig eftersom du inte är nån bar mor, och vi slår dig i det:) Och den andra tjejen..när jag är i vecka 24 väger jag lika mycket som du gör i vanliga fall:) stör väl dig något!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej på dig! Vad kul att du har en blogg=) Hur är det med dig och magen? Är sååå nyfiken, längtar tills vi ses igen! Det blir väl lagom till ullared. Tråkigt med körkortet förresten! Du tar det nästa gång!! HA det fint! Kram

2009-10-22 @ 19:51:17
Postat av: Emelie

Hej på dig! Vad kul att du har en blogg=) Hur är det med dig och magen? Är sååå nyfiken, längtar tills vi ses igen! Det blir väl lagom till ullared. Tråkigt med körkortet förresten! Du tar det nästa gång!! HA det fint! Kram

2009-10-22 @ 19:58:27
Postat av: frida

Hejsan! Ja det ska bli kul att ses igen:) var ett tag sen sist! Du kommer nog bli förvånad över hur magen har vuxit. Längtar massa till Ullared!!! Ha det bäst! kram

2009-10-23 @ 16:11:14
URL: http://hartieparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0