Trött!?

Kollade på en film igår kväll och kunde inte somna fören efter 12. Sen roligt som det är vaknar jag vid 4 och kan verklegen inte somna om..så ligger vaken från 4 till halv 10 för orkar verkligen inte gå upp..störigt iaf för är verkligen super trött! Blir jämt sån som ligger och tänker på kvällen, men nu kunde jag inte sluta tänka inatt..fick panik för ville verkligen sova.

Annars ska jag försöka göra denna dag bättre än den igår. Är så sur...alltid händer det nått. Men nu är det tanken som stör mig otroligt mycket. Ska kolla lägenhet sen idag, men lär säkert inte få den heller. De är så sega så tror jag blir galen. Förstår inte vart problemet ligger direkt..Men det kryper fram i snigelfart.

Min bror Anton ville gå på bio så ska vara snäll och följa med, de andra ändra sig idag och hänger med. Annars händer det nog inget.  Barnen har ju lov hela veckan nu så får se hur pass snälla de är, så att man orkar hitta på nått med dom eller inte:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0