trötter..

Fy håller på att bli sjuk igen, gillar det inte. Förkyld är bland det värsta att va, när man blir varm och trött. Sen är det inte så trevligt att snyta sig, så det är inte min favorit! annars händer inte så mycket. Går och fasar för uppkörningen och teorin, håller alla tummar jag har! men inte hela världen om man får göra om nått. Längtar till ullared! ska bli skoj att koppla av där inne i affären:D inte allt för lång tid kvar!:D

Nästa vecka ska vi få höra vårt gullefjuns hjärta för första gången<3 Och mäta magen så den växer som den ska, men det tror jag nog. Fick ta ur nalven smycket för huden spänner massa nu. Det värsta är blodprovet, men det går nog bra! Har nog Emil vid min sida:) Jag får försöka komma över nål rädslan! 

snart ska jag ner till farfar och hjälpa honom att ladda upp bilder, det var någon annons på blocket:P Tror jag visat han minst 7 gånger men allt går inte in;P prata om att lära sig sakta men säkert! 

Imorgon ska jag sitta vid datorena vid trafik en stund, undertiden mor gör ett ärende. Satt en liten stund idag men måste sitta mer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0