Väntar

Jag sitter och väntar på att Felicia ska komma, hon kommer om en stund. Det är mörkt ute så hade tänkt gå och möta henne! Ska bli skoj att ses en stund:) var ändå ett tag sen. Alltid trevligt att träffa henne!:) Så kan tänka mig att resten av kvällen spenderas på prat och trevligt sällskap.

Idag har jag inte gjort så mycket. Varit i stan med mammut och gjort massa ärenden. Bland annat optiken, passade på att fixa linser för ett halv år nu när jag fortfarnde bor hemma;D blir billigast så, hehe!
Sen så har jag inte gjort så mycket mer. varit trött idag så somnade vid soffan, så nu känns det som en ny dag.

Imorgon bär det av till Horn var det tänkt. Mysigt:) Men innan ska jag nog svänga förbi Nattis, fick ett mess om att jag var välkommen på fika igår. Var Tusen miljoner år sen vi sågs:O

Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

men grattis :)

vad kul, det var ett sammanträffande :P

Visst var det vi som kände svante båda, att det var därför vi började prata? :P

2009-10-29 @ 17:42:10
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: Frida

tackar!:) ja jag pratade med han förr i tiden på msn, å han nämnde dej:P ja det var ju skoj:D men du skulle inte ta sprutan mot svininfluenssan? det känns jätte osäkert, eftersom de inte vet om barnet påverkas!

2009-10-29 @ 22:16:32
URL: http://hartieparty.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Ja, jag har flyttat ner till Lund och pluggar till Civilingenjör. :) Mycket matte just nu, men jag trivs kanon här! :)

2009-10-30 @ 21:37:03
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0