vill ha lägenhet!

Fy vill verkligen ha lägenhet nu! pallar inte med stressen längre, fan blir ju bara tjockare å tjockare å liksom vill ha allt klart så jag kan va lugn. Störigt att då går så sjukt segt fram bara! Kan inte några bara flytta från sina lägenheter just nu?! Får väll ta en skabbig så länge då:S om det ska va så här segt!

Känner mig super sur o ilsken idag. vet inte varför bara. Börjar väl bli uttråkad. Framtiden närmar sig. ska bli underbart å samtidigt läskigt..man vet ju aldrig vad som händer o hoppas på det bästa, o det jag önskar mig. Får försöka börja spara pengar finns så sjukt mycket jag måste ha, lite får jag väl önska mig som julklapp eller liknande. Men ändå, på ganska kort tid vill jag ha en platt tv, ny soffa, större säng, en bil som jag jämt kan ha. Kan säkert låna pappas men skönt med egen, speciellt eftersom den lilla kommer när det blir kallt. Måste kunna handla utan att h*n blir sjuk i kylan. Sen allt som behövs till ett hem, stress stress måste fixa! Skönt å kunna ha allt klart tills barnet kommer. men ska väl inte börja oroa mig riktigt än. nån månad till sen känns det verkligen segt!


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Frida, det ordnar sig ska du se. Det går ju inte att skynda fram allt heller. Dessutom får du tänka att du måste ta småsteg, med tanke på att allt kom så plötsligt. Försök slappna av, och njut av graviditetstiden, istället för att oroa dig alltför mycket, det mår ni inte bra av.

Tänker på dig, och stöttar dig i alla lägen<3 Det kommer gå fin fint!

2009-10-12 @ 22:14:11
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0