<3

Pixies första besök på Epok för några dagar sen, mysigt! <3 Det gick faktiskt väldigt bra, och va trevligt att fika med tjejerna igen. Senare på kvällen i tors hade vi lite tjej kväll, Pixie sov hela tiden så det gick också bra. I igår sov Sofia här vi åt gott och hade skoj, heheh vet inte om jag gillar detta...men men får förstå att hon håller på att bli stor! men men...aja ska inte avslöja för mycket, men kännera tt jag beskyddar min syster. Älskar ju henne.

Idag gör Emil en till tatto, vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag faktiskt. Lite segt när man inte vet vad man ska göra! Men mysa med Pixie gör jag ju så klart! Kanske skulle ta och bada henne ikväll, alltid lika mys pys att gosa när hon är nybadad<3

imorgon blir det middag i Horn och tror det blir på tis eller nått sånt i Storebro. Men på ons ska vi åka till Linköping, vad skoj det ska bli!!!:) Nedräkningen till att få träffa Sylvia har redan börjat för läääänge sen, och det närmar sig!:D

Kommentarer
Postat av: Mikaela, 18 år och gravid.

Sv: Precis! Känner att jag bara vill ta det lugnt, umgås och njuta av att vara hemma. Tackar! :)

2010-04-05 @ 16:37:20
URL: http://goesbothways.blogg.se/
Postat av: Sylvia

åå, vad mysigt!

Hoppas att vi hinner med en hel del fika-tillfällen sen när jag kommer hem. Både på Epok och hemma hos er. Längtar galet mycket, känns som om dagarna inte försvinner tillräckligt snabbt. Men snart, snart snart är jag hemma. torsdag nästa vecka, gosh vilken glädjedag!

Älskar er!

2010-04-07 @ 21:16:31
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja jag längtar verkligen till torsdag, exakt en vecka kvar. Och den känns låååååång!!! Vi ska hinna med massa fika stunder, och vi kan följa dig till jobbet ibland och du kan sova här! längtar verkligen! Älskar dig!

2010-04-08 @ 07:27:23
URL: http://hartieparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0