<33

9 veckor på kortet! Och det togs igår. Helt underbart söt är hon, våran underbara tös Pixie!

Idag ska jag ta sista gardacil sprutan...fick ju ta uppehåll när jag blev gravid. Mamma, pappa och Emil jobbar så Pixies farmor är snäll och kommer in till mig. är så spruträdd! även att jag fött barn..som inte va skönt alls! så är jag fortfarande små rädd.. vi ska ta en vagnpromenad ner tillsammans:) annars idag blir det att tvätta...ett berg med tvätt! ikväll ska vi hem och fira pappa som fyller år imorgon. men imorgon ska jag träffa Sylvia så firar han idag!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

gaaah! nu är jag hemma, och imorgon får jag äntligen träffa er! galet! tror inte jag har insett det ännu.

längtar!

2010-04-14 @ 22:52:02
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: Mikaela, 18 år och mamma till Lucas.

Så söt bild! :)



Tack Frida. Inte är det lätt. Men det får gå helt enkelt. Kram :)

2010-04-15 @ 10:43:35
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0