Babysång och ryggbehandling.

Dagen börjar med babysång i kyrkans lokaler. Var många barn mellan 0 till 5 år. Vi satt med vår asmåttingar i en ring och sjöng. Faktiskt så var Pixie vaken hela tiden, lyssnade och tittade på mina rörelser och de små barnen som sprang omkring. Så nu bokas det varje torsdags morgon framöver!

Sen blev det en tur till brödstugan med irre och barnen, lunchade och traskade vidare mot bvc där en ungmamma grupp nyss startat. Vi berättade om våra förlossningar mm. Och fikade. Tydligen blivit en typisk "fika" mamma pixie som jag inte trodde jag skulle bli. Men näst intill omöjligt att undvika. Men ska njuta riktigt med tiden hemma med Pixie!<3 för sen så blir det skolan sista året år 2011.

Felicias mor var helt underbart snäll och fixade min rygg idag. Hördes hur kotorna knäcktes och plötsligt hm..lättnad! Var nog en kota som tryckt på. Nu sitter jag hemma i storebro. Emil har match och vill va rädd om min rygg så umgås lite här en stund istället. Annars hade jag gärna viljat se en match! Får bli nästa gång.

imorgon blir det att fira valborg i horn. men nu verkar min dotter vara hungrig så hon ska få mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0