Brödstugan.

Dagen börjar med en kort promenad med Iren(Irre) och hennes dotter Wilma som är 6 veckor yngre än Pixie. Vi blev hungriga så tog en tur till brödstugan och beställde en kycklingsmörgås. erika och hennes son Elliot kommer förbi. Tre barnvagnar på raken! Vi stötte på Ullis, anna och deras vänner. Senare kom Jessie och mikaela en stund med.

Blivit några promenader nu sen i söndags, Pixie sover så sjukt skönt i vagnen! Direkt när hon läggs i somnar hon och vaknar super glad. Nått speciellt med Vagnsömn tydligen..hihi. Skönt att komma igång att röra på sig, har varit en soffpotatis allt för länge känns det som. Så nu blir det minst en långpromenad om dagen. Försöka skippa onyttigheter och bara unna mig det under helgen. Pixie behöver ju frisk luft så det är bara att traska vidare:)

Hon är så go min tjej! <3 Nu när jag och hon har våra samtal, så jollrar hon och jag lyssnar. Sen svara hon och lyssnar. Vi ler mot varandra och gosar. Total lycka! Men ska börja med maten tänkte jag. Min fina sambo kommer hem när som. och Pixies morfar kommer på besök en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0