Lilla skutt!

Idag har Pixie kläder med lilla skutt på sig, i storlek 62:O ja ni hörde rätt 62! som hon växer och blir stor, min fina tjej:D

Igår träffa vi Sylvia, alltid lika trevligt<3 Vi har turen att hon kommer på lördag igen, så vi slipper sakna henne allt för mycket!

Idag har det blåst så sjukt mycket så blev bara en liten promenad. Inget roligt väder alls! Pixies mormor va på besök och lunchade med oss:) Veckorna går fort och det är redan helg imorgon. Emil har match i västervik, och än är Pixie något för liten för att vara med. Alltså heja på sin pappa, så det får vi göra i sommar! Anna Karlsson kommer förbi imorgon, så blir att laga mat tillsammans och mysa framför tvn. :)

Men nu ska jag sjunga lite för Pixie, imse vimse spindel mm. Hon ler så mycket nu så det är så underbart att se<3 Känner mig så lycklig. Att jag och Emil har lyckats med något så fint. Det är sjukt. Att vi skapat ett nytt liv, som är så perfekt. Går inte att beskriva i ord hur mycket jag älskar våran dotter. Men är så tacksam över båda två! Emil och Pixie, far och dotter men två som jag älskar sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0