Prinsessan.

Så söt när hon ler! <3

Igår färgade jag håret hos frissan, va länge sen jag unnade mig något. Blev brunt med ljusa slingopr i luggen. Hade igentligen tänkt bli blond, men mitt hår är slitet efter alla blonderingar under åren. Och varför måste man alltid bli blont till sommaren?! Mormor Gunilla var super snäll och var barnvakt under tiden jag färgade, tror hon gick med Pixie i 1½ timme, hon åt när jag hade slingorna i. Tur att de var inbakade i folie och luktade inget.

Idag blir det en tur till Näs och luncha, med andra mammor och bebisar. Sen ska jag handla lite och laga något gott, länge sen jag letade upp något gott att laga. Så tror det blir någon soppa, det gillar Emil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0