pyamas!

Pyamastjejen:) Så gosig efter ett bad och när hon har pyamas på sig. Att man får lukta så gott..:) igår blev hon 10 veckor, börjar bli stor! 5kg och 60 cm! Stolt:D men inte konstigt, hon ammas och ammas, verkar vara riktigt gott det där med bröstmjölk! Dock inte vågat smaka själv:O!! Känns lite lustigt eftersom det är från mig liksom.

Idag kommer älskade Sylvia till oss, UNDERBART att ha dig nära igen:) Och hon sover här på lördag. Mysigt!

För några dagar sen var jag och Pixie på föräldragrupp. satt jämte en mamma som höll en bebis, Nova. plötsligt började Pixie och Nova le och prata på deras sätt mot varandra. Så roligt att se! Förövrigt så har den tråkiga snön kommit igen...jag som ville gå promenad idag. Visst kan jag det ändå men inte skönt att gå någon längre stund direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0