Vår!!

En härlig promenad gjorde vi i helgen:)

Igår var Ellen, Pixie och min Emil i Linköping hela dagen. Helt underbart att kunna gå i affärer utan att bli jätte trött i ryggen. Var samtidigt konstigt, eftersom jag innan knappt orkat gå en hel dag. Pixie sov super mycket i sin vagn, så vi väckte henne när det var blöjbyte dax och när vi tyckte hon borde äta. Så en snäll tjej var hon:)

Ellen hittade super fina klackar, jag köpte två tygskor och ett par sandaler. Fick ett presentkort på gina i julas av Emil så igår handlade jag på det:) Linnen och typ tunikor. Var även tvungen att köpa en ny plattång.

Vi köpte servetter till dopet och lite annat till hemmet. Så är super nöjd med dagen! Det tråkiga var att jag blivit SUPER förkyld:( vill inte smitta Pixie..och vi umgås ju hela dagarna så får låta bli att pussa på min älskade. För att försöjka förhindra lite iaf.

Snart kommer SYLVIA hem !!!!!!!!!!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0