6 månader!

Den 9aug blev Pixie alltså 6 månader, ett helt halvår! Det är inte klokt, kan knappt fatta det själv. Men känns som hon alltid varit en del av våra liv. Det är jag glad för. Är så glad för att Emil o jag träffades, att vi fått Pixie Är så sjukt tacksam! Emil o Pixie förgyller mitt liv. Jag är verkligen den jag borde vara, Pixies mamma! Och jag trivs så jäkla bra:D

Under detta halvår har det hänt en hel del, hon har gått upp flera kg, växt massa cm, lärt sig mängder av saker. Det händer verkligen nått nytt hela tiden och den resan genom livet är fantastisk. Är verkligen kul att få vara med om Pixies utveckling. Vara hennes stöd och trygghet, hennes "matplats" och bustant, en förebild helt enkelt. Att alltid finnas vid hennes sida genom livet. Kan nog babbla på massa mer, men det får räcka nu!

I måndags blev det att träffa Ullis o Anna K. Maria kunde tyvärr inte komma för Julia var sjuk. Fruktsallad, glass o frallor och mängder av prat! Tyvärr kunde jag inte stanna allt för länge eftersom hjärtat är smått sjuk, Förkyld o extra gnällig. Men var kul att ses iaf. Senare bjöd Ellen på massa godsaker till middag o dessert, Film o chips!

Är i Horn som sagt i veckan, blir nog bortskämt av all god mat. Vågen visar plus..men inte alltid man bor i Horn o får nybakat varje dag, så njuter lite extra. Blir ju faktiskt massa promenader sen igen, eftersom Emil börjar jobba nästa vecka. Känns tråkigt nu när han varit hemma i 2månader! Men får längta till okt när han antagligen är pappaledig ett tag igen. Nu vaknar min besselutt till så ska mysa med henne<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela, 18 år och mamma till Lucas.

Självklart är vi bortskämda! :D Håller fullständigt med dig! Det jobbiga är fördomarna om unga mammor. Bara för att jag inte är över 30, så betyder det att jag ska leva på socialbidrag? Somliga människor borde inte yttra sig alls.



Annars är livet en dans på rosor :) ! Jag älskar det!

2010-08-14 @ 07:22:55
URL: http://goesbothways.blogg.se/
Postat av: idda

ja men du har ju en söt unge att ta hand om frajdi ;)

2010-08-15 @ 17:44:37
URL: http://ajdiho.blogg.se/
Postat av: Miss Purple - Personligt & BloggDesign

helt otroligt vad tiden går fort. Man har ju inte ens hunnit att fatta riktigt att man har ett riktigt barn :)

2010-08-16 @ 07:43:30
URL: http://misspurple.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0