Första gången..

Igår var första gången vi hade barnvakt för några timmar..snacka om att jag var nervös...men som tur var bestämde jag mig för att tacka ja! Så Pixies farmor, farfar o faster Ellen kom in. Jag ammade Pixie vid 7, hon kände nog på sig att något var "fel" eftersom hon var lite lessen o så..men så hörde hon att någon kom och när hon fick se vilka det var så ville hon inte sova! Men emil o jag beslutade oss för att gå iväg ändå efter halv 8. Vi var 2 minuter ifrån henne.  Men senare fick vi iaf ett sms om att Pixie faktiskt sov!

Så vi hade jätte trevligt hos Anna k, min kusin o några till var där. Snack, snacks o massa musik i några timmar. För att senare gå hem och sova! Mycket trevligt att få göra nått med min fina sambo.

Under dagen var vi på marknad. Brukar springa igenom den i vanliga fall. men denna gång var jag kvar några timmar o fick med mig massa fint hem. Bland annat fick Pixie en t-shirt av sin farmor, en likadan som sin pappa har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0