Dessa tänder...

Jahop..dessa tänder är tydligen välbehövliga. Men ack så jobbiga! Snuttan har fått 4 i underkäken, en gick igenom denna vecka, samtidigt som en i överkäken dök upp. Små risgryn dessa 2 nya. Men så jobbiga! Knappt ätit, sovit eller ens orkat va glad, fått rinnsnuva och hög feber på det. Så mår mitt hjärtegull jus nu:( Febern kunde jag gärna ta bort från henne..Blir att va hemma hela dagen. Något som inte alls är uppskattat från min lilla tjej.

Igår var vi på playdate hos Nova. Pixie ville mest sitta i mitt knä, fast det fanns 5 barn till o busa med.Det var då jag märkte att något var fel och när vi kom hem hade hon feber. Panodil, en dusch och svala kläder fick det bli. Febern ökade idag på morgonen. Får se om den har sjunkit. Annars blir det en till panodil snart för att hålla värk borta.

Mina hjärtan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0