Julen 2010.

   Julen 2010 kan jag nämna med ett ord- bästa julen någonsin! Att få dela julen med någon man älskar så mycket, min älskade dotter! Är guld värt.

Vi hade lilljul i Åshorva dagen innan, julkänslan kröp sakta på. Första julmaten intogs och var ljuvlig! 5 året i rad utan julskinka, och jag saknar den inte. Vaknade upp i Horn. Kände mig som ett barn när jag såg paketen på morgonen. Sprang och väkte Emil och vi öppnade paket. Pixie var vaken vid 5 och somnade om vid 8. Vi fick klä på henne efter en timme och åka till familen i Storebro. Det blev julgröt och paket. Mysigt!<3

Vi åkte tillbaka till Horn. Kalles jul på tvnm och en egen tomte och paketöppning för Pixie. Total över jul har hon fått mer 30 paket, Tappade räkningen efter 20! Första julen, första barnbarnet på Samuelsson sidan, första tjejbarnbarnet på Tomtelius sidan och vårat ända barn. Så då är det tillåtet med en gigantisk hög! Tackar för alla klappar Pixie fått.

Vi fikar, äter mat och öppnar även våra paket som inte heller är en dålig hög i år. Tackar för allt! :) Mycket nöjd över julen och längtar redan till nästa.

Nu bor vi i Horn tillfälligt innan flytten är klar i helgen. Ska bli skönt med en stor lägenhet, yta och balkong! Imorgon blir det en vända till Linköping för att köpa möbler som fattas.

Träffade även en underbar Sylvia idag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0