Nytt år!

2010 har varit väldigt händelserikt!

* Blir sambo med älskade Emil i början av januari. Flyttar till en tvåa.
* Vi blir föräldrar till världens bästa unge Pixie!<3
* Resan med Pixies utveckling börjar, super fort och händelserik utveckling!
* Träffat Elisabeth och Hampus. Men även alla andra ur olika mamma grupper mm.
* Vi tre har växt ihop som familj och är trygga i varandra.
* Packar ihop våran tvåa, eftersom det väntas en flytt i början av året till en stor trea.

Nästa år hoppas jag blir lika härligt som detta år! Dock är min ångest enorm över att behöva börja plugga igen och lämna bort min guldklimp på dagis..Vill inte att hon bara är 1½ år när hon börjar där. Men samtidigt måste jag gå klart gymnasiumet för att ha en chans att få jobb. Jobb ger oss större möjligheter till chans till hus. Och ett hus plus ett syskon är det jag drömmer om! Fast antar att det blir i omvänd ordning. Men fyller även 20 så hoppas på att få göra en miniresa med min familj. Och sommarens ka jag göra till den bästa. Djurparker, bad och bygga sandslott. Låter bra tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0