väntar och väntar...

Vet inte hur många filmer jag och Emil hyrt den senaste tiden, och lånat. Ett X antal iaf! Tror vi sett mer än 10 filmer. Men så blir det i väntans tider, vi är nog lika spända och förväntans fulla båda två. Men jag är nervös över smärtan mest. Det blev ingen plutt i lördags så hoppas det blir senast till helgen!

I lördags träffade jag Felicia:) Hon kom på en spontan idé om att åka till Mariandelund å köpa godis eller Gullringen å äta semla. Tyvärr så va båda stängda men vi fick oss en biltur och massa prat iaf. Det blev att köpa hem fika ist. Mycket trevligt! :)

Igår tvättade vi i stort sett hela dagen, och såg film. Inatt har det varit lungt i magen, inga direkt sammandragningar eller så. Vill ju ha det så barnet kommer ut! Hoppas de är lugnet före stormen.

Va så uttråkad idag, segt att bara gå o vänta så följde med hem till mor och far. Så år träffa älskade Tusse. Pratade med sylvia för ett tag sen, jag saknar dig massa!<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Hörde och såg på webbisar att du fått din lilla nu.

UNDERBART söt!

STORT grattis till både dig och Emil! :)

Hoppas ni mår bra, alla tre!



Många kramar!

2010-02-14 @ 10:33:58
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/
Postat av: frida

åh tack så mycket!!!:) vi mår jätte bra, bara njuter av lilla pixie:) kramar

2010-02-19 @ 16:28:40
URL: http://hartiepart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0